Summa sidvisningar

onsdag 27 november 2013

Träningsmammor!

Vi är många!!!
Otroligt många till å med .¨

Träning är för mig så självklar att det nästan är en självklarhet att alla gör det. Många gör det men inte alla och det är ju upp till var och en. Det jag hör mest...alltid är....Hur hinner du? Svaret är alltid...PRIORITERAR! Så är det!
Varför skulle jag välja bort saker jag mår bra av. Som GER mig energi...som gör att jag orkar med ett hektiskt liv i perioder...att jag investerar i mig själv.

En del förstår inte....en del är avundsjuka...det sistnämna har jag insett för längesen. Och det finns inget som jag ser igenom så snabbt som just det!!!

Även för mig går motivationen upp och ner. Ibland så är det bara trist och tungt. Ibland går det som en dans!!!!
Jag låter det få ske...gör ingen grej av varken det ena eller andra!

Det tråkigaste jag vet är att alltid höra på människors tidsbrist och ifrågasättandet om MIN tid till det...eller att jag inte dricker vin! Haha

Jag önskar också mer tid ....men vi har inte det!

Jag kämpar också med att hinna med mycket saker...för att jag VILL...

Jag jobbar stenhårt med att variera min träning för att hålla "ångan" uppe!

Det ÄR ett evigt kämpande i mitt fall. Jag verkar har insett det, men inte alla.

Jag är så glad för den delen av mig som har så mycket "jävlaranamma".....i det jag tar mig för.
Det finns en förklaring till det.....jag har fått lära mig kämpa på vissa plan!
Idag är det en styrka...har inte alltid varit så!!!
 





Teknikträning idag!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar