Summa sidvisningar

lördag 9 november 2013

En Lördag att räkna med!!!

Lite sovmorgon idag!
Isolde och jag drog sen mot gymmet. Idag fick vi en chock då ett kill-gäng med en stackare i string kom in!
Det va svensexa...stackars  människa!!!

Ett bra morgonpass...intervaller värmer upp kroppen bra.
En perfekt start på en lördag om man frågar mig. Sen stod Johan klar....så gör vi. Funkar perfekt. När det är mycket i livet för övrigt. I mitt fall plugg,extrajobb mm är det LÄTT att tappa fokus och träningen är den som man först tar bort. Jag tycker det är synd. Jag försöker så långt det är möjligt att INTE prioritera bort just den. Olika vad vi prioriterar men jag vill inte gå och gnälla över att jag INTE hinner träna,när jag vill göra det och mår bra av det! Då prioriterar jag hellre bort Tv och städning faktiskt!!

Vi mötte upp Johan på stan...en lite mysig lördagsfika och sen hem i spöregn.

Denna lördag har jag ägnat mig åt matten. Jag räknar,suddar...jublar...ger upp...kommer igen...tar en paus....plockar med me&I kläderna och sen på´t igen...SKAM den som ger sig! INTE jag...inte än.....

Isolde är lite rastlös och ligger kors och tvärs över bord och soffor. Hon har ingeeeeeet att göra. Bara ca 25 dockor,spel,pennor,leksaker mm i mängder. är det inte konstigt? Idag får hon ha lite tråkigt....ååååå så nyttigt för våra barn ibland. Har jag inget dåligt samvete över alls..

Sugen på att ge mig ut är jag ICKE.....vi har regnkläder...stövlar och allt. men viljan fattas mig !!! Haha

Vi ska tända ljus och plocka fram en bulle tror jag allt.
Mysig lördag, soffan och reprisen av solsidan...passar mig idag!!!


Mycket snygg gym-klädsel!!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar