Summa sidvisningar

torsdag 7 november 2013

Svettig kväll!!!

Efter att vi krattat löv i trädgården...tömt ur alla löv...lagt i dom igen. Tänk att lite löv kan roa så . Isidor plocka och plocka i dessa löv.
Sen hann vi allt krypa upp i soffan och kolla Madicken en stund. Älskar Madicken och kom på att jag satt ensam kvar.

Ikväll va det gymmet för oss.
Båda små va i barnpassningen. Hanna hade det svettigt även hon med 4 små barn....svettigt hade vi andra också.
Så roligt att så många är sugna på Spinning/tabata. Många av dom har kört ett tag nu och vilken skillnad. Dom kör på stenhård och är starka nu.

Sen va det att cykla hemåt i mörkret,jag är aldrig ute efter 17.00 på dagen så detta mörker är nytt för mig. NUUUUUUU ska jag ta Tv kväll.

Men som vanligt får jag dåligt samvete då...jag bör plugga.
Men har gjort det mellan 7.45-14.50 idag så jag nöjer mig faktiskt nu!!!!
Det är detta som är lite jobbigt med just pluggande,man känner sig aldrig fri...man är förföljd på nåt vis.

Mamma redo för träning!!!!

Idag fick dom prova på 2 övningar med TRX...suverän träning!!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar