Summa sidvisningar

fredag 8 november 2013

Du tuffar på....

Fredag!

Härlig dag..solsken och jag har räknat matte.

Jag är inne på min 4 dag på Fitnessfighten. Precis som väntat reagerar kroppen med att släppa av sig 2,4 kg vätska på dessa dagar. Det är ju galet egentligen...
Så funkar jag !!!
Det tuffar på...det känns oförskämt enkelt denna gång. Jag tänker inte så mycket,jag bara gör.
Jag tränar min vanliga träning. Jag gör matlådor ...jag äter dom...gör mina kesella mellanmål med hallon. Jag kan det här. Inget konstigt på nåt vis.
Inget sug efter varken fika eller godis...DET är konstigt!!!


Så det är inte mycket att orda om.
Förväntar mig inga 9 kg...inga 5-6 heller...kanske 3,5-4 kg!
Vi får se!!!

Nu ska jag hämta på dagis strax...3,5 timma idag bara. Jag hann räkna....
Johan har vaknat till och i eftermiddag ska vi vara ute.
Frisk luft är bristvara för mig just nu!!!!

Min fina kloka lilla tjej!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar