Summa sidvisningar

tisdag 5 november 2013

Fighten!!!!

Hej på ER!
Ullared igår....måååånga timmar. Fanns varken tid eller ork för nåt Bloggande.
Vi lämnade  av dom små hos farmor och farfar.
Så förbaskat skönt att vara i väg själva. Jag erkänner det mer än gärna. Att ha med sig småbarn i denna affär är ju inget lyckodrag precis.
Julklapparna nästan klara!!!

Idag har jag startat 1 månad Fitnessfighten...den första gick startskottet....inte för mig. Jag börjar idag!!!!
Det kommer gå kanon även denna gång. Jag känner det....
För MIG passar detta jättebra och har hållt min vikt efter varje omgång ,eller gått ner lite till faktiskt. Nu behöver jag styra upp maten lite igen och då är detta bra tycker jag.
Jag äter av allt och utesluter inget och det tycker jag är "vettigt" som ni vet....
Känner mig taggad....och motiverad.
Träningen gjorde jag på morgonen.  Körde lite "startträning"....Boxjump,hopprep och lite magövningar.

Vi tog en fika med Johan och Frida innan det blev lunch.

Varit i skolan,löst några mattetal,redigerat bilder och sen blir det kväll helt plötsligt!!!

Johan åkte till badhuset och jag löste ETT mattetal på den tiden.....herregud hur svårt kan det vara ??????
Svaret...hur svårt som helst!!!

Johan är på G hem nu efter sin träning.
Jag är dödstrött.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar