Summa sidvisningar

torsdag 7 november 2013

TORSDAG!!!

Jag brukar allt som oftast se möjligheter. Jag är envis...jag lyckas med mycket jag tar mig för. Jag är driftig och målinriktad till tusen. Bestämmer jag mig lyckas jag!!!
Nu har jag fått en riktig käftsmäll känns det som.
Inser att jag troligen INTE blir klar med min mattekurs. Det är för mycket kvar helt enkelt.....
Det känns så gräsligt tråkigt att jag nästan vill gråta en skvätt faktiskt..
Jag har gjort mer än jag klarar i detta....lagt ner mer tid än vad jag har. Känner mig så stressad så jag håller knappast ihop....
Sen inse att man inte lyckas med det som är tänkt är ju tråkigt.
Dock inte mycket att göra nåt åt.
Så kan det vara.....och så är det just nu!

Alla hejar på mig...och stöttar mig men det hjälper inte mycket tyvärr. Det är jag själv som får räkna lixom.

Nu är det som det är och högskolan får vänta eller kanske inte ens bli av.

Då får jag nöja mig med att jag försökt helt enkelt.Många som inte ens gör det...
Jag har ju jobb...det är väl tur det!!!

Nu har jag gnällt klart.

Ska hämta mina barn och helt plötsligt så känns det lite skit samma med matten...

I kväll blir det hårdkörning...2 pass.
Spinning och Tabta.
Dom små ska vara med Hanna i barnpassningen.

Grått och lite kallt...jag har tänt i kaminen. Funderar på om matteböcker brinner bra.....det borde det göra!!!




1 kommentar:

  1. Ge matten en termin till!! Du har ju pluggat sjuuuukt mycket denna höst! Ge inte upp ännu.... bara flytta fram det lite;) kan ju jobba lite och läsa matte:) STORT LYCKA TILL i vad du nu väljer!!

    SvaraRadera