Summa sidvisningar

måndag 18 november 2013

Kvällskvisten!

Syskonkärleken har visat sig hos oss idag...storasyster retar lillebror och lillebror ger ifrån sig tjut
som kommer spräcka våra glasrutor innan jul.

Vi har hamnat i soffan här nu. Böcker högt och lågt.

Jag ska hålla en muntlig redovisning i morgon...eller mer ett föredrag. Där känner jag mig hur lugn som helst. Jag tycker inte det är speciellt jobbigt. Jag ska prata träning så jag håller mig inom mitt område. Ska bli kul!
Mindre kul senare då jag ska "grillas"..."sågas" eller förnedras av min mattelärare. Förnedringen är min egen känsla. Men nu känner jag mig förberedd....

Efter dagis tog vi oss en promenad....pannkaksmåndag och inga ägg.
Hem och stekte pannkakor...2 barn skulle hjälpa mig. Det blev väl och det va mätta magar!
Själv åt jag kyckling och sötpotatis....

Träningen är gjord....spinning och axlar!

Bra måndag.
Känner av nattstöket...huamej!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar