Summa sidvisningar

onsdag 13 november 2013

Onsdag rullar....

Godmorgon på er.Igår sov jag redan 21.20. La igen böckerna,la mig ner och vaknade 22.30 med miniräknaren på magen och benen på bordet.
Nu känner jag mig sannerligen utsövd. Jag har lämnat på dagis ett par timmar nu. Måste röja upp hemmet innan jag får ro att sätta mig med böckerna.
Nu är det full fart mot mål.....slutet av nov är jag klar. Skönt....mycket skönt!!!
I går eftermiddag gjorde vi inte mycket efter dagis (förskolan). Det va mörkt när vi kom hem. Glad att jag inte hämtar i mörker varje dag. Blir ju inget kvarvarande dagen.
Jag hann träna igår,40 minuter. Det räcker gott och väl. För mig är det total rensning i huvudet. Fungerar så mycket bättre efter...det klarnar upp lite.
Idag ser vädret bättre ut.
Senare i eftermiddags ska jag på me&i träff. Alltid trevligt.....
Nu rullar vi igång denna onsdag!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar