Summa sidvisningar

tisdag 12 november 2013

En tisdag med DrGlas!!!!

Just nu har jag nästan krupit in i kaminen. Det va en regnig och kall cykeltur hem. Detta väder är kanske inte det mest upplyftande.

Jag och Christel räknade matte på skolan idag och sen vidare till en bokdiskussion om Dr Glas på svenskan. Riktigt roligt och mycket intressant. Att läsa böcker är inget jag gör så ofta,än mindre av Hjalmar Söderberg kanske.....

Så...det blev den skoldagen för mig.

Nu ska resten av dagen vigas åt matte och samhällskunskap.

Träningen får jag helt lägga ner dessa dagar...jag tillbringar kvällarna med barnen i stället. Ger mig mer i mitt stressade inre just nu. 3dagars vila funkar bra...

Jag längtar till jul nu,eller i alla fall advent. Så speciellt.

Mina kurser är över nu i slutet av november..som ni förstår sådär det lite spurten nu.....nu jäklar!!!!!

Matten hinner jag inte klart med,den får jag fortsätta med under dec-jan. Med lite distans...BRA!!!!

Så otroligt stolt över mig själv.

Nu blir den en plugg fri vårtermin.....träning,roliga saker, fotning och vänner!!!!!

Dax för lite mat, maten går hur bra som helst.

Jag droppar av vikt.....underbart!!!!

Känner mig i "fas"!!!!

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar