Summa sidvisningar

måndag 18 november 2013

SISTA VECKAAAAAN!!!!!

Eld i baken....Nu kör jag så det ryker....in i mål!!!
Sista veckan...sen ska betygen vara satta....sen har jag ledigt fram till 21 december. Hur skönt som helst. Då ska det fotas,säljas tavlor och umgås med vänner och göra roliga saker med barnen.

Självklart är jag superstressad....men nu finns det ett slut!!!

Så förbaskat skönt och så nöjd jag är.
Matten kommer "hänga över mig" lite men såå får det väl vara. Jag tror inte på under där....faktiskt! Men jag ska kämpa på...det har ju skett under förr!!!

I natt har Isidor varit vaken mellan 03-05. Jag känner mig som ett vrak. inte van att vara vaken på detta sättet. man blir ju helt slut!!! Huvudvärk kom med nattstöket!!!!

Nu är dom på dagis. Dagens andra kopp kaffe och lite Nyhetsmorgon!

Sen är det X antal timmars plugg!!!

Måndag....vardag och rutiner. Jag gillar det!!!

Ha en fin dag!!!!
God morgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar