Summa sidvisningar

fredag 1 november 2013

På G!

Jag hoppar över min lunch rast som jag annars ger mig själv på ca 1 timma..jag tränade idag på förmiddagen i stället.
Eller jag "arbetade" väl kanske lika mycket. Satte ihop 2 nya pass inför kommande veckor. Det är svårt att sitta hemma och knåpa ihop det...man behöver vara fysiskt på plats. Kommer bli ett tufft pass på torsdag men så grymt roligt!!!
Kul att många hänger på min Intervall träning på torsdagar.
Jag har nu sen efter sommaren tränad handstående med axelpress och Box Jump. Box jump är otroligt effektivt och jag kan frakta min kropp mer uppåt än framåt märker jag. Haha
Jag har byggt upp brädan mer och mer och idag vågade jag 2 st höga....man får ta lite i taget för skade- risken  i detta verkar vara ganska hög. det är lurigt när man blir trött.

Skönt att vara på G igen och min vilovecka har bara gett mig fördelar....pigg i kroppen!!!

Jag försöker läsa en seg bok...men svävar ut i tanken hela tiden...räknar lite matte mellan varven!
Nu är det segt detta måste jag få lov att säga. Nu är det bara en månad kvar...då har jag avverkad 400 gymnasiepoäng på 3,5 månad. Är ju helt galet egentligen!!!!!!! Att det ens fungerat???? Nu har det väl då och då varit på gränsen....haha! Jag har kört huvudet i väggen en par gånger....redo att "kasta in handduken"!!!!

Men tänker nog inte rekomendera småbarnsföräldrar  till detta kanske.

I eftermiddag får vi fint besök!
Måste hinna dammsuga ...hallen är som en sandlåda just nu!
Dagens uppvärmningsbana!!! Lite nya övningar inför tordag!



Idag fick jag till 64 hopp...10 i taget ....

"Någon" tränat väl på sina hopp...modigt !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar