Summa sidvisningar

tisdag 26 november 2013

Bästa stunden...

Lite advetnts pyssel har jag hunnit med idag.  Betygen postade så nu har jag gjort mitt!!!

Snart ska jag hämta dom små. Tidigare än tänkt. Bästa stunden som finns när jag får se dom där två lintottarna vid "mellis-bordet". I morgon ska morfar hämta och jag är nästan avundsjuk!!! Haha
Bästa som finns att vara med dom på eftermiddagen...jag har till och med valt bort träning kvällstid för jag VILL va med dom så mycket jag kan. Jag vet att den känslan har mycket med att göra att jag inte kunde välja när pojkarna va små...varannan vecka va jag ifrån dom. Nu tänker jag inte missa en sekund om jag inte behöver....

I morgon fyller min förstfödde son 19 år!!!
Jag minns det så väl....när han va född undrade jag hur folk fortfarande åkte bil utanför fönstret...stannande inte världen. det gjorde den ju för MIG/OSS!!!! Så stort ....så fantastiskt!!!

Jag lyssnar på julsånger blandat med Sarah Down Finder...min favorit!!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar