Summa sidvisningar

torsdag 14 november 2013

Så mycket kul...

Vet inte när det hände sist...slösurfande!
Men så mycket fint det finns i alla dessa nätbutiker. Jag förstår mycket väl att det kan vara lätt att "klicka" hem både det ena och andra. Nu gillar jag att GÅ i butiker...kolla,känna och lukta.
Så detta med att beställa på nätet är inte riktigt min grej.

Just nu är man ju lite i startgropen med advents planering. Baka lussebullar och pepparkakor längtar jag efter.
Älskar denna tiden som kommer nu.
Vi har redan handlat en hel del julklappar. Min man skulle säga att vi va klara...men vi får väl se!!!
I år ska jag gå "all in" i julstöket.
Vi ska baka....pynta...dricka glögg och inte hålla igen på julkänslan...men på julgodiset i år. Det bästa jag vet, men i år ska vi ta det väldigt lugnt med just det!

Lite så klart men inte 10 sorter som jag brukar köra på.

Nu ska jag lägga mig. Kommer sällan i säng för 23...lite sent för våra tidiga rutiner på morgonen!!!!
För mobilen....för en vuxen hoppas jag!

Så söta kuddar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar