Summa sidvisningar

onsdag 30 september 2015

Halloj!!!

God kväll denna onsdag!

En mycket spännande vecka har jag..på rättspsyk!
Psykiatrins spännande värld har verkligen fångat mig!

Inte riktigt samma "fart" som på en vårdavdelning. Här vårdar man på ett annat sätt...
Jag trivs med tempot!!!

Nu har jag suttit och laborerat mellan två arbeten....nu är det banne mig snart klart!
Herregud vilka arbeten!!!!

Isolde lekte med kompisar här igår men blev liggandes i soffan med feber. tack å lov va det snabbt över och idag va hon pigg igen men dom båda fick va hemma här med pappa Johans som fick VABBA!!!

När jag kom hem hade vi besök av Johans föräldrar som sålt mössor på vårt torg idag och nu fick vi 2 mössor till samlingen till Så fina!!!!

Så mycket mer än så händer inte hos oss just nu. Jag har fått lägga träningen åt sidan denna vecka och det känns som en befrielse från ytterligare ett stressmoment. Inte ofta man känner så men just nu känns det ändå skönt!
Inte ens en promenad har jag lyckats få till!

I morgon är det redan torsdag och det har verkligen varit en "blixt" vecka!

Nu har sonen kommit hem...idag har han haft löpträning på sitt träningsschema!!!!
Han är betydligt mer aktiv än sin mor just nu!!!
Min lilla tjej...tur hon piggnade till fort. Isidor har nog delat med sig lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar