Summa sidvisningar

onsdag 10 juli 2013

En blandning av det mesta!

Blev så full is skratt när jag läste min vän Ankis blogg. Jag döööööör,så bra hon skriver! Det JAG tänker skriver hon...haha.
Att ha sommarlov med barn,det man väntat så på kan vara allt annat än fridfullt och myspyyyys. Det kräver en hel del av oss som föräldrar!!!!
Nu är Isolde och Isidor små än ,men jag minns.....leka,skjutsa,laga mat,gnäll,osams...ja, allt det där!
Men en regnig dag som denna kan oxå räcka. En rastlös Isolde som krävde mer än jag idag hann.
Så vi bakade chokladbollar!

Vi har sen varit i Skövde och fixat det som fixas skulle.
Jag shoppade lite på Polarn&Pyret .
Älskar deras kläder...och Me&I. Mina favoriter!

Väl hemma igen så va det bara att lägga barn.
Jag cyklade ner till gymmet och rev av 40 minuter. Räcker gott och väl med ett regält t tempo!
Förr körde jag 2 timmars pass, vad gjorde jag under den tiden????? Tränade jag...orkade jag...jag va ung,måste varit det!!! OCH ganska bra tränad....

Min Tabata app sa när jag fick vila idag..
Idag körde jag 20 sek,5 sek vila /8 varv vid samma övning. Jo,då..det va blodsmak!
Men i bland MÅSTE jag förändra min träning,i synnerhet när motivationen dalar lite!
Vips...så finner jag nya små muskler här och där.
Ger mig lite nytändning!

I morgon blir det dubbelpass....
Löpning+ Spinning!

Hemma-röj-överallt dax innan jag kan slå mig till ro.
Johan är ute och drar MILEN!!!!
Bara så där ja...
Så fina shorts....jag vill oxå ha såna!


Medans pappan provkörde en bil ritade vi och fick en Eric Saade singel. Isolde kallade honom för Peter. Hon har ingen ANING om vem han är...han har ritat sitt namn på fodralet oxå. Mycket underligt sa Isolde!!!!






1 kommentar:

  1. Vissa saker bör endast tänkas, men ärligt, det roar att läsa andras sådanna tankar! ;-)

    SvaraRadera