Summa sidvisningar

tisdag 2 juli 2013

Pernilla & Victoria

Paket i min brevlåda idag! Min fina Pernilla W klänning hade kommit. Ursnygg ,meeen för stor. SKIIIIIIT!
OCH en Victoria Secret doft....

När Johan kom hem hade jag lagt dom små. Jag drog till gymmet, 40 minuter överkropps träning och sen ställde jag bilen här hemma och sprang en stund. perfekt att ha en liten backe ca 40 meter lång....där kan man köra lite bra träning. Nästan som att träna riviga starter. Man drar på uppåt allt man kan....luffsar ner. 5-6 gånger och hem igen!!!
Härligt på kvällskvisten måste jag säga!

Nu sitter Johan och surfar resor...han har redan tröttnat på att stänga ytterdörren vid 20 för det är för kallt!






1 kommentar:

  1. Nä, han har tröttnat på allt tjat om att resa...
    O kan frun i huset få resa av sej lite så kan jag byta fälgar på bilen sen :-)

    SvaraRadera