Summa sidvisningar

onsdag 17 juli 2013

"After" Kaffet underhållning och trädgårdsjobb!

Sitter på altanen just nu och Bloggar,vilken kväll! Sitter och tittar på min arbetande man som gräver och bär sten. Jag ska egentligen stryka men det är för skönt ute än.
I dag har vi inte gjort många "knop". Cyklat lite,spelat spel i skuggan,ätit glass och grillat.
I vanliga fall är jag rastlös och vill att det ska hända saker...men inte idag. Det va en perfekt dag!

Jag skriver mina A4 papper med saker jag INTE får glömma. Pass och mobil laddare ligger på min mans ansvar. Och hans egna saker ...så klart! Skulle aldrig i livet packa åt en enda man i mitt liv. Jag kan bli förbannad när jag hör sånt...haha! Nä,då ,upp till var och en men jag skulle heller aldrig få..om jag ens ville. Räcker gott och väl med oss andra!


Fick tips om att slå in små presenter och ha på planet. Hur bra som helst. I morgon ska här köpas små present påsar som jag ska fylla med små paket med tablettaskar,små böcker,små bilar och pennor.
Nu flyger vi kl 20.00 från Landvetter.....dom BOOOORDE somna!

Isolde har haft underhållning för mig och Johan...Lite så där After Beach känsla fast det va bara kaffe för oss.

Jag har rensat i trädgården lite idag. Det borde jag göra betydligt oftare. Idag cyklade vi runt lite och så många fina trädgårdar det finns...min systers som exempel!
Så jag fick lite ångest!

Här ute skulle jag kunna sitta, har en Amelia också.
Skiter i strykhögen idag...


Kolla in skorna....jag dööööör. Haha!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar