Summa sidvisningar

söndag 7 juli 2013

Tårar i mängder...

Gud i himmel,passar väl bra som ett uttryck för dagen!
Konfirmation...oförberedd som jag alltid är. Bara att kliva in i vacker kyrka för mig att känna den där känslan av KÄNSLIGHET!
Nån galen människa hade  denna dag kommit på att VI föräldrar ska sjunga för våra barn ...naturligtvis låten "Du är det finaste jag vet.....Japp,vad tror ni händer. Jag börjar storgråta,såg inte en textrad bakom alla tårar. När det kommer till mina söner är jag känslig,det handlar om ett dåligt samvete,att dom inte fick den hela familj jag så gärna önskat dom. Idag fick jag sjunga för en av dom...det blev för mycket!!!!
Sen ser jag dessa små fina tjejer som sitter framför mig,konfirmanderna började oxå gråta.  Sen va den där känsligheten kvar i hela 2 timmar!!!
Så fint det va!

Vilka Präster vi har,vilken Lisa vi har...vila fina ungdomar vi har.
Idag finner jag inga ord!!!!

Efteråt fick jag ringa Johan som fick sätta på lite kaffe så jag kunde hämta mig.
Sen har vi varit i Havssjön och badat.

Nu i kväll har vi haft ett gäng starka killar här och flyttat vår lekstuga!!!
Anita kom hit med en flyttlåda sallad!!!!
Så nu kan vi utfodra både kaniner och våra egna magar med detta!!!




Härlig bild....präster och sångfåglar i glädjehopp!!!! Haha

En bland dom finaste människor jag känner!!!!!!

Underbar bild,kärlek och glädje!!!

BAD!!!





2 kommentarer: