Summa sidvisningar

tisdag 9 juli 2013

Plåster på såren....!

Isolde är fast i En låt med MOJJE. Plåster på såren heter den...jag kan den i sömnen. Jag lovar!
Hon har fått en CD singel med denna låt. 

Vi åkte till Skövde och hämta min mobil som varit på lagning...och lämnade samtidigt in PADDAN. Dom ringde när jag va en mil hemifrån och den FUNKADE!!!!
Pinsamt....haha!
Vi hann en liten sväng på H&M oxå...ett kaffestopp och ett glasstopp!!!


Jag har tränat,överkropp men lite rörlighets/smidighets träning. Jag har tränat styrketräning i massor av år,på olika nivåer. Att träna tung styrketräning ger oxå en hel del stelhet i kroppen...smidighet finns inte! Trots att jag varit gymnast så behöver jag träna rörlighet!
En vanlig tyngdlös pinne är bra till det!

Nu har vi grillat och nattat barn. Isidor har knallat på här hemma i Tv rummet. Mycket tydlig med att vi ska klappa händerna när han gått sin runda...haha!

Jag sitter framför Allsången när Johan tränar.
Håkan Hellström förstår jag mig inte på alls....

Här har hoppats studsmatta i kväll så jag höll på att kissa på mig av skratt. Johan är inte heller helt smidig.
Åter igen en fin solig dag!
En sommarbild till bjuder jag på!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar