Summa sidvisningar

tisdag 9 juli 2013

Morgonstund!

Efter nattens "bök" av liten pojk så behövde jag kaffe denna soliga morgon!
Jag är inte vad att vakna nattetid längre,när jag väl får dessa "bök" nätter så är jag DÖD när jag sen vaknar.
Men nu så lägger vi den bakom oss.......nu är vi redo för en solig dag.
Jag ska packa in småttingarna och kanske det stora barnet och åka till Skövde igen och hämta min mobil och lämna in vår trasiga surfplatta.

Jag vågar inte åka själv och bada med båda barnen,jag är skräckslagen för att dom ska försvinna från mig.

Så vi tar en hemma-badar dag på altanen!

Den svenska sommaren är fantastisk!

Tänk om vi fick en sån här sommar nu!

Idag bestod min frukost av en "mandelmjölsfralla"....eller minutfralla!
En smidig macka utan det vanliga mjölet!
Jag vispar 1 ägg+1 dl mandelmjöl+ lite fiberhusk...1 minut i micron!!!
KLART!!!
Detta är inte en bild från denna morgon ,det vill jag lova er. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar