Summa sidvisningar

fredag 19 juli 2013

En GOD fredag!

Sitter här med sonen som gjort sin första arbetsvecka!
Långa dagar och tidiga mornar.

Nu ska han sköta hus och hem i en vecka. Mamma har satt upp en ATT GÖRA lapp + matpengar! Om dom nu går till mat,men det hoppas jag så klart!

Väskorna står redo.

Vi åker ganska tidigt i morgon mot Borås och tar ett par stopp på vägen .

Vi har haft en mysig dag här hemma. Jag kände mig helt konstig vid lunch. Jag misstänker att jag naturligtvis,precis NU ska bli förkyld. Är det inte typiskt så säg....
Känner mig lite sådär matt!

Ätit hela långa dagen känns det som. Hallonpaj till eftermiddagsfika och kycklingpaj i kväll. Himmel,så gott!

Nu kommer jag inte kunna styra min mat som jag är van vid...jag släpper alltså det under denna veckan. Betyder inte att jag BEHÖVER för jag FÅR slänga i mig massor av skräpmat.
Se spelar det mindre roll under en vecka hur och vad jag äter. Men jag vill må väl även denna vecka.....
För MIG betyder inte semester drinkar och strips....även om jag LOOOVAT visa att jag dricker EN drink En dag...haha! Kommer på insta  har jag lovat!
Man tycker jag är en riktigt tråkmåns....och folk blir liiiite provocerade av mina träningsbilder på instagram....där önskar man nog mer bilder på ölglas och finvin tror jag...för sitt egna samvetes  skull så klart!!!
Det är ju det som det handlar om!!!!

 Jag ska försöka träna nån gång tänkte jag om man fixar det i värmen!

Nu väntar jag snart in min man som tvättar bilen...vad annars denna fredag! haha
BÄSTA JAG VET!!!!


I morgon drar vi!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar