Summa sidvisningar

torsdag 11 juli 2013

Överkonsumtion av sol!

Vilken dag!
Vi sa just det när vi åkte till Hjo idag att tänk om hela året va såna här dagar. Men det hade stressat livet ur mig....jag ÄLSKAR sol och värme,men gillar höstmys och kylan oxå. Man får inget gjort dessa dagar. Därför gillar jag dom under begränsad tid!
Vi har badat och solat ,badat igen,ätit glass ,druckit kallt kaffe,borstat bort sand från kex,bullar och jordgubbar,blåst armpuffar och blåst på såriga tår....En härlig sommardag för småbarnsföräldrar.
Lite avis på mammorna på filten som läser en Amelia i lugn och ro....men min tid kommer ...fast då ska jag väl jaga barnbarn i stället!

Sen va det bara att lasta in allt och packa upp,duscha liten Isidor...ge lite mat och sen va det TRÄNING för mig!

Helt ärligt så är det motigt denna tid på året...eller dessa semesterveckor egentligen.
Men är jag väl på plats så är det så kul och skönt.
Det är egentligen bara vädret som gör att man inte vill gå in.
Nu har jag instruktörs-semester i 4 veckor!
Inte tränings-semester!
Skönt att inte passa tider!!!

Nu ska jag dra fram dammsugaren...eller kolla ERNST!
Intervaller. TABATA 50/10....2varv...8 stationer som jag sen körde med mina deltagare!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar