Summa sidvisningar

tisdag 30 juli 2013

Snart dax....

Snart är det dax för våra vänner att bli man och hustru. Jag kan inte förklara hur det känns att stå där framme i kyrkan...det va så overkligt,magiskt. Att säga min man är än idag Stort!!!!

Det sak bli så roligt,bröllop är ju det bästa som finns. En stor fest för KÄRLEKEN.

Jag har ju då fått äran att fota detta. Jag är förberedd.....jag har koll. Bara vädret nu samarbetar med oss denna dag så underlättar det.

Jag har en hel del i tanken....hur jag vill att bilderna ska bli. Vad dom ska förmedla....glädje,kärlek och lycka....såååå klart. Men det måste bli perfekt!!!!!!!!!!!

 

Jag är en amatör, jag är nybörjare....men ska göra mitt bästa.

Nu kom Isolde ner tassande.....dax för mig att göra mig nattklar. Mannen min ligger skönt o soffan.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar