Summa sidvisningar

måndag 1 juli 2013

Nöjd dotter trött mor!

Oj,vilken dag det blev!
Morgonen började med paketöppning så klart.
Sen lurade vi Isolde att vi skulle köpa glass....och satte oss och vänta på tåget! Hon blev snopen när hon insåg att vi skulle åka tåg!!!
Så spännande det va!
Isidor vaknade med liiiite feber....så klart!
Men hängde med hela dagen.
Vi fikade,vi shoppade,vi åt lunch,vi åt glass, vi gick och gick. Utan att denna lilla tjej gnällde på benont en enda gång.
Isidor han va kanske inte på topp hela tiden...väl hemma 40 graders feber. Lille gubben!

Nu är jag så trött så jag slumrade till i bilen.
Jag ska snart i säng!
Nån träning hade inte gjort nån nytta idag. Mina ben som för övrigt är så ömma att jag knappast orkar bära min kroppsvikt! Det är gräsligt jobbigt!
Såg en bild på Sara på FB ,hon satt på huk och log....hon verkade oberörd!!!!
Ja,ja.....fler benpass för mig alltså!

Isolde fick denna idag. Hon älskar att skriva och rita. Passar perfekt till henne!!!

Morgonmys med paketöppning!!!!
 




Hade med oss mormor oxå,som verkar betydligt piggare än mig efter denna dag!!!



2 kommentarer:

  1. Ah vilken söt skrivtavla! Vart är den inköpt?
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är fin! Den är från IKEA!

      Radera