Summa sidvisningar

fredag 19 juli 2013

Svamp plockare eller löpträning?

Morgonens runda på berget gjorde att jag funderade på just detta!
D
et va så tungt och jobbigt så jag på allvar funderade på att ansluta mig till skaran svampplockare i stället. Nu valde jag att springa vidare nåt som nu efteråt tycker va bra.
Tänk att det i bland kan va så jobbigt och i bland går det lätt. Nu kanske jag överdrev de sista orden lite men...lättare i alla fall.
Sen tog jag Rosa mattan på altanen och körde lite explosiv träning. Variation...allt för att motivationen ska återvända. Den verkar tagit lite semester!

Nu ska vi packa!
Känner mig nästan pirrig.
Vi lyfter i morgon kväll 21.00 från Landvetter!

Victoria Secret finns på Landvetter så vi bör vara där i god tid!

I eftermiddag ska Isolde och jag göra hallonpaj. Inte bakat på länge. Men idag ska det bli "VF" = Vrålfika!
Älskar att fika.....

Ha en fin dag. Här blåser det!
Huamej,ingen snygg bild...men det ska man sannerligen inte vara när man tränat!!!!




1 kommentar: