Summa sidvisningar

tisdag 2 juli 2013

Sjukstuga och fin vän!

Igår kväll tog tröttheten mig totalt...tvättade av smink med Konsums 5 kr tvål till och med och smörjde in mig med troligen hudkräm...eller handkräm. Jag vet inte. Nu använder jag inga dyra saker annars heller ,men sånt jag köpt på Hudvårdshyllan i Ullared i alla fall.....
I natt har jag sovit så djupt att jag vaknade av en ryck...visste inte vilken dag det va ,om nån va ledig.....noll koll! Isolde låg inte bredvid mig!!!!
När jag sen sansat mig nån minut hörde jag henne här nere med storebror. Så mysigt att ligga och lyssna på dom två. det är mycket KÄRLEK!

Isidor är sjuk. Han är febrig och inte alls med i matchen. Men kanske bara "vanligt,barnsjuk". Måste ju även han få bli. Men han känns lite skörare bara.Äter lite och kissar. För mig är det avgörande, en måttstock på HUR sjuk man är!

Fick spontanbesök av Anki och hennes barn. Alltid trevligt. Hon är så mysig att hänga med. VI två kan va brutalt ärliga i varandras  sällskap. På så vis att vi berättar allt för varann. När det är SKIT så säger vi det...när det är TOPP så säger vi det. I våra liv är det ju en salig blandning! Mest TOPP tack å lov. Idag har vi både gråtit och skrattat.....haha.

Nu sover lill Prinsen!


Först lite mat i min mage!

Dagens bilder...DIREKT från livet...som DET är...!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar