Summa sidvisningar

torsdag 18 juli 2013

Flyg paket och solig dag!

Sitter på altanen just nu och kan samtidigt se Ernst på Tv. Har inte duschat sen träningen än då jag bara va TVUNGEN att färga i min utväxt i håret.Gräsligt fult med utväxt men jag har inte brytt mig om det märker jag.
 Så nu sitter jag här sädär skitsnygg med hätta och ber till Gud att ingen är sällskaps sjuk!

Träning ja, den har jag kört ihop med Sara idag Sist vi körde ben va jag handikappad och knaprade ipren i 3 dagar. När man dag 2 tror att kulmen är nått så slår den där värsta träningsvärken till på dag 3.!!!!!...haha! Det va hemskt!!!
Idag körde vi armar/axlar och mage. Hon är gryyyym!!

Innan dess har vi varit i Hjo och badat ett helt gäng,där bland Sara och Gustav . Det va varm och skönt även denna dag!

Nu är jag i packar-tagen!
Varit och handlat smågrejer som jag slagit in i paket som dom får öppna på flyget.

Tror jag har koll på läget.

Som jag längtar NU!!!!

Isolde och jag har grillat korv i kväll och suttit på hennes lilla picknick bänk och ätit.

Johan sliter ute i skogen med Military Training.
Nu ska jag återgå till städrocken och moppen!!!!



Paket kan förgylla nån timma på flyget!!! Förhoppningsvis!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar