Summa sidvisningar

söndag 7 juli 2013

God middag

Nu har vi altan lunchat. Igår när vi la oss som vanligt för sent tänkte jag på att jag redan nu är så nöjd med sommaren...för att sen inse att den knappast börjat. Men vi har redan gjort så mycket roligt. Idag fick vi sovmorgon,tack underbara barn. Jag gav mig iväg till gymmet,ett grymt bra intervall pass. Det är för min kropp det mest effektiva jag kan utsätta den för.   Grymt bra för hela kroppen. Vi ska snart iväg på konfirmation i värme

Vi får låta isidor slippa 2,5 timma i kyrkan så Johan och han får vara hemma.....jag får köpa en tablettask till flickebarnet tror jag.

Jag läser just nu Pia Sundhages bok....intressant läsning om man gillar den biten med coaching. Jag är intresserad av just det....inte kommit många sidor än då jag satt på ett plåster,hämtat vatten,blivit bjuden på sankakor och låtsas kaffe....men en dag kanske man får nån halv timma över.

1 kommentar:

  1. Hoppas också få nån stund över för att läsa den. Började ju så bra... :-)

    SvaraRadera