Summa sidvisningar

söndag 14 juli 2013

På vår första semesterdag!

Idag börjar Johan sin semester. 5 veckor är vi lediga tillsammans.
Vi startade semestern med en hemmadag. Vi behövde ta hand om hem i dag.
Isolde och Johan fick sova lite längre idag. Isidor och jag startade vid 06.15.
Efter frukost,övervånings-städ och strykhög så tog jag mig en löprunda. Det går inte enkelt,men jag gör det. Efteråt va jag i trädgården och körde med min TABATA app,gjorde jag igår kväll oxå en stund. Skönt!

Nu har vi plockat bland alla miljoner leksaker...kassar står här med saker som ska slängas.
Nu vet jag att denna ordning inte vara så länge. Snart är det påfyllt med semesterminnen och andra Mc Donalds saker.

Isolde hon har fått fram pärlor,pussel och annat som verkar varit lite gömt under alla pysselböcker och halvritna teckningar. Guuud,ska man verkligen spara ALLT detta?????? Minnen,javisst men inte 100 teckningar!!!!

Kylskåpsrens har jag oxå gjort idag. Sillburkar från "förr"....jäst med bäst före....tja, ett tag sen.

Nu ska vi handla!!!!


Isolde ammar!

Jag är barnvakt allt som oftast ....


Lägg till bildtext


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar