Summa sidvisningar

lördag 6 juli 2013

Nedräkning!

Nu har vi en vecka kvar till gemensam semester. Jag ska jobba på gymmet lite nästa vecka....x antal pass ska köras. SEEEEN ska jag ta semester från just spinningen. Ingen träningssemester detta år. Nu ska här köras på! Jag ser nämligen inte träningen som ett "straff" utan som en otroligt bra sak för mig! Därför slutar jag inte över sommaren. Gjorde jag inte i fjol heller.
Kanske bättre form än någonsin efter sommaren...haha!

Idag hade jag tanken på träning vid frukostbordet. Men det blev för skönt i soffan på altanen, vi blev sittandes där. Nu skiner solen och jag tänker utnyttja den idag.

En tur på stan. Johan shoppade loss.

Isolde och Johan fixar i lekstugan.
Lillebror sover.
Jag fixar eftermiddagens Konfirmations tårta.
Lite lätt firande här i eftermiddag. I morgon är "hans" konfa dag och det ska firas hos pappan.

Isolde och jag ska ha lite "tjej eftermiddag" nu.
Vi ska till Turbinshusön!!!
Hon behöver dom där små stunderna med bara mig.

Solen skiner...Nu tror vi på SOMMAREN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar