Summa sidvisningar

onsdag 3 juli 2013

Var är du??

När jag lagt Isolde skulle jag och Johan träna ihop. Brorsan skulle "vakna" småttingar! Jag somnade när jag la henne och motivationen va som bortblåst. Just nu har jag en liten svag motivations svacka. Jag varierar min träningen men just nu hjälper det inte. Jag har varit ensam med barn mycket de senaste veckorna och känner mig trött.
Men jag kommer igen.....

Vår dag har varit toppen.
Vi tog med oss mellanbrorsan och gick till Turbinhusön. Han körde en vagn och jag en....Bra gjort i en känslig 15 års ålder.
En stund i lekparken på vägen hem och alla va nöjda.

Nu har vi grillat och Johan fick träna själv.
I morgon tar vi nya tag!

Jag ska slänga upp benen i soffan!
Nu har jag sovit ett par minuter och känner mig pigg!

Eller pigg va väl att överdriva!

Fick idag svar från CSN. I höst blir det att sätta sig i skolbänken!
ROLIGT!!!!
Glass är gott och kallt!




Lyx idag. Isolde fick äta framför Tv. Nåt jag annars ogillar! Men ibland så är det "fri uppfostran"...haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar