Summa sidvisningar

torsdag 4 juli 2013

Hemma-häng på vår Gata i stan!

Vädret är väl inte mycket att orda om. Man fick även denna dag ta på sig jackan.

Isidor och jag har mest lekt med bilar. Önskar jag kunde tycka det är roligt att leka. Dockor går bra...men dessa bilar. Med 4 söner så har jag gjort detta i timtal!
Han brummar ganska bra själv den lille Isidor!

Jag har varit hos chefen och hämtat lappar. Tjänstledighets lappar. Spännande höst som ger mig ganska hög puls. Matten ger mig nästan spader. Har inget val om jag ska ta mig vidare!!!
Det SKA gå!

Hamnat  framför Doctors programmet....dom gjorde nyss en fettsugning i nacken på en ganska korpulent dam. Att droppa några kilo va inte att tänka på tydligt! Det finns hjälp mot det mesta idag!
Neeeej, jag ska inte skriva nåt om GBP (Gastric) ,jag lovar er. Gå inte i taket redan här.....haha!

Jag har lunchtider att passa nu när sonen jobbar.
Idag får han rester från gårdagen. Jag är mästare på att spara reser..till och med öppnad banan kan jag spara, men bara en dag!


För mig blir det nåt lätt. Lunch är trist . Vet inte varför,min brist på fantasi kanske.
Antagligen kommer korven även denna sommar vara min favorit...den kan tillagas på höjden,längden och bredden OCH i bröd. Vilken fantastik sak korven är!!!!

Älskar "fotbollskorv", sån man kan köpa när man ser på fotboll eller går på Liseberg. Åååå, det är så gott....Jonnys senap på oxå.! Guuud,så gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar