Summa sidvisningar

tisdag 9 juli 2013

Allt eller inget!

Här har badats på altanen hela förmiddagen. Eller jag har sprungit med hink efter hink med varmvatten...ändå va det ju iskallt! Men skam den som ger sig. Till slut va till och med "tunntarmen" i.

Han sover gott nu efter nattstöket.
Isolde har tagit sig en prinsess-vila i soffan.
Modern lapar sol....och Bloggar lite snabbt!

Isidor har feber igen....
Det är så tråkigt detta.

Men i eftermiddag får vi satsa på att hämta min mobil i Skövde,äta en glass och njuta av solen där en stund.

För mig blir detta en ganska bra träningsvecka,trots sol och lite motivations svacka.
Jag tycker att 4  dagar i veckan denna årstid är BRA...till och med 2 är bra.....även 1.
Man behöver inte vara allt eller inget sommartid. Varken med mat eller träning. Här är jag gudomligt glad att jag inte tickar in kalorier i form av alkohol.. Man kan väl bara "köra lite lagom". Man behöver inte gymma en enda minut...man går u i sin egen trädgård eller vad man nu befinner sig. Finns mängder av bra saker att aktivera kroppen med utomhus....en bänk,en pinne en sten. Ska visa er!!!
För mig har promenader aldrig kvalat in som träning...men en rask promenix ÄR ju träning!

En liten löprunda på morgonen ångrar ingen av oss...det kan vi vara säkra på.

Vinterns mörker kommer snabbare än vi anar...då lyfter vi "skrot" igen.

Själv kör jag på ,både i gymmet och ute!
Blir en enklare höst,roligare sommar och trevligare mamma/fru!
ALLA vinner!!!!

Härliga svenska sommar!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar