Summa sidvisningar

fredag 19 juli 2013

Dan före doppare dan...

GODMORGON!
Känner mig överkörd....gårdagens träning "tog" om man säger så.
Himmel så stel jag är!

Vi kollar på Barnkanalen och ska snart fixa en BRAK frukost!

Sen har vi inga planer,jag ska träna på morgonen. Får se om det blir en liten löptur idag.

Å, i morgon åker vi. Dessa dagar innan är ju en del av grejen. Ska bli så otroligt skönt!

Isidor har lärt sig gå nu och går mest hela tiden. Så att vi kommer "jaga" en del är vi väääldigt medvetna om. Man får inte vara bekvämt lagt när man reser med barn. Då tror jag det är bättre att va hemma om man förväntar sig ligga som ett X dagarna långa.
Jag har packat lite tidningar,nån bok tror jag inte är nån vits med.

Idag ger vi pappa sovmorgon.
Vi ska duka fram frukost om en stund innan dagen startar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar