Summa sidvisningar

onsdag 31 juli 2013

Sjukstugan....

Hujedamej sån hosta jag har. Nu har jag hämtat host medicin hos mamma och hoppas få sova,eller att alla får sova. Jag ligger och kväver mina hostar i kudden nattetid för att inte väcka alla.

Johan fixar nya rullgardiner till husvagnen,händig som han är.

Jag sitter i soffan med tända ljus under filten och ner kom Isolde...och ligger här nu och sover. Hon hostar hon oxå.

 

I morgon ska vi dra mot Varberg några dagar. Sol och bad vill vi ha in i det sista nu. Men eftersom vi alla är lite små risiga så får vi hålla det öppet lite.

Idag har jag städat, blir mycket spring in och ut denna årstid och det för med sig lite städning. Så när alla andra sitter i solnedgången på intagarn så torkar jag golven...haha. Inga skaldjurs bilder heller. Hos oss blev det korv med bröd till kvällsmat.Tänk att jag kan tycka det är barnsligt gott...med Jonnys senap på,

Kvällarna är inte direkt varma här kände jag nu när jag va ute en stund. Får nog packa ner lite tjockare tröjor oxå.

Träningskläderna går stanna hemma....så tråkigt detta är. Men så är det.....

Troligen överlever jag denna snuva och är snart på banan igen.

Tänk att det nu är augusti. Hur snabbt gick denna sommar...eller juli. Galet!!!!!

Vilket trist inlägg detta blev.

Får återkomma när alt roligt händer igen.....mitt perfekta liv!!!!!

Nu ska jag knapra vicks blå en stund innan läggdags.

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar