Summa sidvisningar

måndag 8 juli 2013

Där fick jag....

Kaffet va slut och jag fick osminkad bege mig till ICA...en man säger -Jaha,va det du,kände inte igen dig! Öhhhhhh,jag fattar....
Lite  godis sugen,barnen sov,Johan åkte till jobbet...ENSAM hemma,lite mysigt framför Tv. MEN jag äter inte godis på vardagar.....så duktig är jag . (Avskyr det ordet i sammanhanget) Jag VÄLJER att inte äta, så enkelt! Där låg några små RAW Beond för 5 kr...DET kunde man testa!  Lät ju i alla fall lite bättre än en kexchoklad.
Kryper upp här under filten och öppnar denna lilla choklad bit.
Som om jag bränt mig i hela munnen  börjar jag fräsa och spotta....s...när jag spottar UT sötsaker så är det illa. Problemet va att den inte va det minsta söt...den va vidrig! Hemsk...HUUUUUR kan man ens sälja detta i butik?????
Jag blir uppretad....KAN någon männsika ens tycka detta är det minsta gott. Skulle hellre äta rå potatis än detta!
Det mest vidriga jag smakat.
MIN besvikelse vet inga gränser. Där fick jag för lite måndags-synd!!!!
Ft,farao vilken besvikelse!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar