Summa sidvisningar

onsdag 17 juli 2013

LYX!

Just nu sitter Johan och jag på altanen och spelar musik som två tonåringar! Isolde lagar mat åt oss med vatten från minipoolen, hon är feberfri och pigg som en mört igen.
 En riktig hemmadag!!!
Vi har ätit glass med mormor på stan på förmiddagen medans Johan körde ett CrossFit pass. Jag startade med en löprunda och avslutade med Tabata intervaller och TRX. Tycker jag är igång bra med träningen. Känner mig nöjd!!!!

Jag har börjat se över saker som ska med till Turkiet. Det ÄR en hel del när man ska åka med barn. Käre tid....
Tror jag har hela apotekssortimentet med mig utom kondomer.

Nu blir det snart kaffe på altanen under stora parasollet!

Låt dessa dagar bli många under sommaren!!!
Morgongympan gjord,en hel dag av sol framför mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar