Summa sidvisningar

onsdag 31 juli 2013

Vecko-snurr och packning IGEN!

Vet knappast vilken dag det är men efter sovmorgon så gick vi mot stan när pappa tränade och förstod att det va "torg-onsdag".
I vår stad är det otroligt! ALLA fik stänger utom kyrkan. Är det inte underligt????
Vi fick gå dit och det är kanon, kyrkan KAN!!!!!

Denna natt har varit lång. Jag somnade vid tre efter att hostat i timmar. Till slut fick jag sätta mig upp och sova mot kuddar. Isidor har oxå hållt igång så mellan host attacker har jag sprungit och letat nappar på golv,mellan säng och under säng!
Ja,ja hostan  det går väl över.
Men jag som hade en så bra tränings sommar...sen kom det av sig!
Jag får helt enkelt sköta maten bra och då lyckas hålla vikten som va och är mitt mål under sommaren. Och det gör jag...nu är "all inclusive" kilot väck!!!

Är man van vid att träna är det ett stress moment när man egentligen har tid men inte kan!

Här regnar det och i nästa stund skiner solen.

Isidor sover och vi kolla Tv.
En slapp-dag så här långt.
Vi ska snart bege oss till Skövde för lite fix!

I morgon planerar vi att dra med husvagnen till sol och bad.
Några spontana dagar....känns härligt att utnyttja denna sommar till att se lite annat än "stan".
Snart är den över för denna gång och hösten kommer med dagis och skola för mig.
Känns riktigt roligt och jag ser fram imot  det mycket!
Måste tipsa om min "braiga" bikini. På REA .....120 kr . Finns på Kapp-Ahl. Höga byxor och regäl  Bh!






1 kommentar:

  1. Har typ sådan överdel men mina tomma hängiga skinpåsar vill ramla ur i mitten när de är så "öppet"

    SvaraRadera