Summa sidvisningar

söndag 14 juli 2013

Resultaten uteblir!?

I bland bara det slår mig. Men varför får jag inga resultat???
Jag gör ju allt rätt (vi tror gärna det). Men oftast gör vi ju nåt fel om resultaten inte kommer. Jag tror inte på detta med "platå" och sånt.
MEN ...då plockar jag fram FÖRE och EFTER bilder och kan väl konstatera att det hänt en del sen januari.
VAD mer än detta kan jag själv begära med den tid jag lagt på träning/kost?
Vad önskar jag mer?
Och hur kan jag förändra något för att  komma vidare?
Jag skulle ha tid att träna mer,tror jag...man kan alltid ta "varje tillfälle". Men nä, det räcker med den dosen jag idag har per vecka. Kosten....? Jag kan sluta äta lördagsgodis...men det vill jag inte för det är min guldkant!
Konstigt att man ALDRIG är nöjd, mest sorgligt!
När jag va som "snyggaste" va jag mest missnöjd. När man va i sitt livsform hade jag mer komplex än idag!!!!



Så...nä,jag kanske bara får nöja mig just nu.
Finns ingen vilja att "växla upp" för tillfället.
Sommaren är till för att njuta. Jag är bra på det och att träna. Så det handlar mer om att underhålla nu.
Kaaaaaanske jag kör en månad FF igen. Jag är lite sugen faktiskt!
Jag har mängder av kilo kvar att få bort om jag vill.
Inte så att jag är missnöjd på nåt sätt. Mår fantastiskt bra!






1 kommentar: