Summa sidvisningar

fredag 12 juni 2015

BÄSTA av dagar....

En ledig dag på en vecka och den var IDAG!!!
Prickade in den bra!
Först sovmorgon till 8...bara det. Sen frukost vid Tv och kolla Sommarlov. Älskar det programmet. Det ÄR sommarlov för mig.

Lite hemmafix innan vi gav oss iväg till Havsjön med bilen full av picknickfiltar,traktorer,spadar,fikakorg,termos och solkräm...jo,det är härligt men ingen människa kan påstå att det är direkt smidigt om jag får vara lite gnällig. Därför ska jag i morgon köpa en stoooor pool.
MEN men...det va ju en fantastisk dag där i solen....båda barnen BADADE!!! Inte klokt men tror dom saknar känsel.:o)))
Själv doppade jag fötterna och drack kaffe och åt lite småsandiga kanelbullar. För mig alldeles perfekt!!!

Trötta och lite rödmosiga kunde vi sen vinka av sonen som skulle till Sommarland med alla 9:or. Så roligt och vilket väder dom fick!!!!

Eftermiddagen gick snabbt och vi kunde tillbringa hela den på altanen...med korv och "minibad".

En härlig cykeltur och en påhälsning i Boxen där Johan var och körde och sen hem för grill.

Nu har vi tagit oss in och lagt barn.
Det har skrattats här på altanen denna kväll att vi inte hade hjärta att lägga dom...där där "kluckande" skrattet som kommer fån magen....dessa små lintottar...dessa små brunbrända ben...dessa små lockar...dessa ljuvliga barn. Vad vore jag utan er!!!!

NU ska vi få lite ordning här och i morgon ska Johan och dom små ge sig av till Göteborg och kolla Crossfit...JAG...jag ska jobba!

Tänk om detta väder nu kan hänga i....

Ha en skön helg!!!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar