Summa sidvisningar

måndag 29 juni 2015

EN regnig måndag !

God förmiddag på ER!
Det "dräller" in nya läsare och det gör ju mig jätteglad!
Under åren har nog det bytts ut en del läsare. Förr om åren var det bara formcheck och träning....nu mer familjeliv,hemmaliv och studentliv. Bloggen har ju fått följa med där jag är i livet!
Jag trivs bäst så här....
Det kan jag konstatera.
Träningen är och kommer alltid vara en naturlig del i mitt liv. I bland mer och ibland mindre. Just nu "lagom".
Jag har övat mig i "lagom" och nått det målet!

I natt har pappan  vårt hus hållt i alla fall mig vaken...precis när jag somnat fick jag springa upp och väcka sonen som skulle sommarjobba...tillbaka i sängen igen och då kom solstrålen Isolde med sin muntra stämma!
Så då var det dax att vakna!

Medans dom tittade på sommarlov bakade jag bullar....fick så klart bra hjälp!

Baka bullar är ren avkoppling och det kan vara det godaste VI alla vet här. Ringde precis Johan och han blev nog gladast av alla!

Här leks det dagis...Isolde trippar omkring i mina högklackade (bröllopsskor) och är mamma...jag är fröken och Isidor han är hund....katt i bland!
Älskade barn!

Isolde ska på semester till mormor över natt med kusinen Vera!
Packat gjorde hon igår så klart!
Jag ser mig själv i henne så mycket. Hon är så mycket "omvårdnad" och jag tror på en framtida "sköterska" även här....
Hon är så lik mig på alla sätt.....men mer framåt än vad jag var i den åldern. Jag hängde min mamma i bakficka konstant och avskydde att bli bortlämnad.....avskydde när hon tog på sig läppstift och parfym för då visste jag att hon skulle åka bort.
Inte överfört detta på mina barn...tack å lov!

Regnet hänger i luften men Isidor och jag ska ge oss ut och cykla sen när storasyrran "semesterar"!!!
Ordning och reda på denna dam.....det kavlas så fint !


Fin bullar gjorda med mycket kärlek och smör!!!!!

Förmiddagsfikat hos Lenneér!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar