Summa sidvisningar

fredag 26 juni 2015

Härliga fredag!

Just nu sitter vi med dörren på vid gavel och kan konstatera att kvällarna är ganska sköna. Vi var ute fram till Isidor stupade i säng. Han sprang i pyjamas här ute och visade inte ett spår av trötthet....han måste varit övertrött.
Innan dess Taco fredag så klart!

Vi har haft en bra dag.
Efter lunch gick vi till stan...till lekparken och ett snabbesök hos min pappa...med oss hade vi mormor.
Lite sol och massor av moln. Jag har kastat på mig tröjan och sen av igen...suttit på altanen men fått snabba mig in igen. Lite som att hamna mellan "hopp och förtvivlan" vädermässigt!

Sen har det sannerligen slappats här...jag tog mig en "gubbakvart" medans dom så kolla på film. Herregud så skönt...sen fick jag vakna till med en enorm kopp kaffe!

Idag har det lastats ur en hel pall med grejer här hemma. En lastbil kom hit till Isidors glädje.
Så nu har vi allt vi behöver här hemma för att träna...wallball...abmat...skrivstång och squatrack till det. Nu kan här köras när helst på dagar,kvällar och tidig morgon!
Vi har pratat och pratat om ur vi ska göra. Men detta blir toppen!!!
Känns riktigt lyxigt!!!!

JAG min arma stackars människa (ja,så känner jag nu) har drabbats av ett ordentligt skov i min reumatism...skört senast för 1 v sedan på jobbet om att det aldrig händer längre. Men det gör det! Glömt hur jobbigt det är...glömt hur ont det gör och glömt hur trött man blir.
I morgon kanske det är borta igen!!!!
Så nån träning för mig blev det inte idag!

Nu ska jag bära upp isolde som somnat på min axel!!!!
Älskar denna bild....underbara unge!




Finns lite gymnast i honom!

Denna lille "buse"

TACOFREDAG!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar