Summa sidvisningar

söndag 14 juni 2015

Godmorgon denna söndag!!!

Hej på er ...här skiner solen och pappan i huset har två barn "tjatandes" bakom ryggen sen vi vaknade. Jag köpte ju en pool igår (med den sämsta service jag någonsin upplevt) och den ska ju upp DIREKT så klart. Minns sånt sen jag va liten...det värsta jag visste att dom var så där kloka och sa att vi skulle vänta...fyyyyy.
Men idag ska den upp och det kanske blir torrbad...:o))

Jag jobbade igår kväll och det är tur jag har sport bh på mig och idag ska jag ta löparskorna. Det säger en del om tempot.

Idag jobbar jag kväll igen....
Så skönt med lite hemmatid nu på förmiddagen. Isolde ska på kalas och vi andra ska ge oss ut och cykla....med lite tempo idag.
Ska bli skönt!

Jag körde ett hemmapass ute i trädgården igår och det känns idag. Tycker det är fantastiskt att bara ge sig ut här och köra i 35-40 minuter. Jag vill verkligen inte gå in dessa dagar dådet är så fint.Det kan jag göra resten av årets regniga dagar.

Jag missade bröllopet igår...såg bara lite lite. Sånt fint par och jag bara älskar denna Sofia. Tycker han gjort ett bra val. Tror hon kommer sköta sin uppgift galant!!!
Så härligt när hon gick ut från kyrkan och "diggade" i takt med det där härliga leendet!!!!
Dagens glädje tillsammans med några härliga förlossningar!

Sen va lördagen mest sorg....hela Skövde låg i sorg. Kände det till och med när jag gick i Skövde innan jobbet....

Nu ska vi ta tag i denna Söndag!!!
Morgonmys hos oss! Nybadade och redo för kalas!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar