Summa sidvisningar

tisdag 16 juni 2015

Träning,sol och bilder

Jag älskar bilder...älskar fota...älskar att titta på bilder....min hobby och avkoppling! Nu vill jag inte blanda in dom i min privata instagram som jag gör...som oxå är "låst" konto. Nu öppnar jag ett konto till med BARA bilder...oprivat så till den milda grad men...det är lite tanken. Jag är privat på andra ställen :o)))
Ni kan följa mig där #lennersfoto

Vi har badat så mycket idag att ögonen var röda,händer och fötter som russin och hår som svinto!!!
Men så skönt och roligt!

Vi gick upp för att äta och handla lite presenter till dagisfröknarna...sen i igen!!!!

Isolde hade fotbollsträning och vi fick med mänsklig kraft lyfta henne ur poolen.

Jag åkte till Boxen och tränade. Intervaller i roddmaskinen och väldigt många hopprepshopp...chins ...frivändningar....och burpees!
Det känns direkt när man inte "hängt i". Nu har det slarvats och jag känner av färskvaran direkt!

Man vill inte gå in nu när solen lyser från en klarblå himmel.
Johan tränar så jag tänkte se nån "tjejfilm" här...vet inte när jag såg film senast.

Hos oss finns inga direkt sommarplaner detta år...jag skulle kunna tänka mig att bara vara hemma faktiskt. Jag vet, det är otroligt ovanligt :o))) Men i år är jag inte det minsta sugen på nån husvagnssemester.....men det är ju inte bara för min skull. Barnen gillar det ju...så ett par dagar får vi nog ge oss ut. Men inget jag riktigt längtar efter helt ärligt!!

MEN regnar det...då vägrar jag! DÅ åker jag ingenstans....inte en chans!!!!

Kära nån.....nu är det även bikinibilder i bloggen.....inte så mycket "jag"....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar