Summa sidvisningar

tisdag 16 juni 2015

Premiär doppet!!!

Vi är nu inne på vår tredje badtimma!!!
Det är jubel och skratt.
Jag har nog badat en av dessa snart tre timmar. Å så härligt! Dock va det svinkallt ute när vi gav oss i poolen i morse(varmvatten i poolen annars kan det kvitta). Men nu ser vi lite blå himmel. Jag vägrar sitta och vänta på sommarvärmen...skiter i vilket nu. Får göra det bästa som går. Jag ser fram imot ledighet...om solen visar sig är jag glad. Men jag har  semester  v 29 och måååånga veckor framåt sen....6 v.
Att skaffa en sån här pool var inte planen...men i år var detta ett bra alternativ känner vi. Att roa barn en hel sommar kan göra vem som helst galen. Nu kan dom bada...jag bada utan att nån ska bedöma mig i bikini...barnen kan hoppa i när dom vill och jag kan sitta på altanen.
Än så länge är det BARA fördelar!

Ledig dag.....
Tvätta....plocka och fixa med sånt jag annars inte hinner.

Hoppas Ni får en härlig dag!!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar