Summa sidvisningar

tisdag 30 juni 2015

Bästa av tider!

Sitter ute på altanen och kan samtidigt titta på tv inne. Det är ju en ljuvlig kväll! Somnade till bredvid dom små när jag nattade dom....ändå kämpade för att hålla mig vaken.

Idag hade vi det lugnt på jobbet,i morgon kan det vara det motsatta. Tjusningen med akutsjukvård!
Åkte hem lite tidigare och hämtade upp lite paket till vår blivande 6 åring. I morgon bitti blir det skönsång och paket tiiiiidigt. Innan jag åker till jobbet  klockan 5.45 blir det firande här.

Mamma hade dom små idag så det blev en kaffe på hennes balkong innan jag fick med mig ett av två barn hem. Ett stannade en stund till.
Sen hem och Isolde kastade sig i poolen!
Nästan jag också men jag hann inte.
Det va hungriga magar som skulle mättas.
Grilla är perfekt så här års. Hamburgare kan vara bland det godaste som finns!

Jag älskar att se fram i mot saker. Nu är det så klart semester och ledighet jag längtar allra mest efter. Inga stora planer men bara att vi kan vara lediga ihop. Ta dagen som den kommer!
Kanske vi åker mot Skåne...kanske en tur till Varberg.
Vi tar oss väl dit solen lyser!!!

Nu ska jag se om jag kan vakna till. Känner mig nästan förvirrad efter mina 15 minuters sömn!

Ska slå inte lite paket tror jag allt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar