Summa sidvisningar

måndag 1 juni 2015

Godmorgon Måndag!

Satt till över tolv i natt och plugga...sen snarkades det så i min säng att jag somnade efter två nån gång. Och vakande innan klockan blev sex i morse. En hel del kaffe och alvedon idag!
Jag räknade läkemedelsberäkning och grät en skvätt av panik som bara kom över mig. Jag kunde inte hålla det i "skack"...huuuuuur mycket jag än intalar mig att "det bara är en tenta"...jag har slitit så in i norden med detta,räknat otaliga timmar. Så efter lite tårar så gick det riktigt bra igen.....men det är en berg och dal bana detta.

Idag är det åter igen dax att plugga...
Detta är väl min tuffaste vecka...barnen får vara heldagar. Avskyr det men nu är det bara så!

Den där tröttheten man har nu är nästan förlamande...man är totalt dränerad på kraft.
Så nu hoppas vi alla håller sig pigga och friska.....då ska jag nog hålla mig över ytan även denna gång.

I morse öste regnet ner och jag låg och lyssnade på detta med båda småttingar i min säng. Det är mysigt med regn. men kvällens "dagisfest" kändes lite hotad. Nu ser det ljusare ut igen.

Såg så många stavfel i gårdagens inlägg så jag fick skämmas...efter helgen är det mycket godiskladd på tangenterna!
Ska skärpa mig!

Ha nu en bra start på veckan och glädjande nog verkar sommaren vara på ingång lagom till Studenten!!!!
Min man granskat tekniken....den va med beröm godkänd. Härligt då detta är det svåraste JAG vet ...OHS. Träningen är nog min räddning just nu...för att orka med!


Dagens tröttaste mamma kanske...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar