Summa sidvisningar

onsdag 17 juni 2015

Vemod och längtan!!!

Hujedamej...idag var det bitigt ute. Känslan av höst infann sig på väg mot dagis. Idag var det midsommarfirande så det blev lämning mitt i "små grodorna". Lite vemodigt nu för Isolde att snart sluta på dagis (jag vet att det heter förskola). För mig känns det också lite vemodigt....lite läskigt och lite otryggt. Man lämnar en trygghet för nåt annat...hoppas lika tryggt. Men för mig är det en ny skola.....mina andra barn har gått på en annan.
Idag hade Isolde presenter med till fröknarna från alla barnen som nu slutar. Stort att få lämna över det och ge fröken en kram.
Det fixade vi med här i går kväll.

Nu ska jag strax in till skolan...hämta en tenta innan jobbet.
Som jag förstår kommer jag få det hektiskt på jobbet idag. Den infon har redan nått mig på sms. Det är mycket att göra...det föds massor av barn. Ibland går det ju som "tåget"....och i bland inte. Det är ju lite tjusningen med jobbet att man aldrig riktigt vet hur en dag ser ut.

Men jag gör som jag brukar...mitt allra allra BÄSTA. Med löparskor och sport bh på....

Ha en skön dag...på semestern..på jobbet...eller bara hemma!
Min stora fina tjej....

Presenter till dessa fantastiska pedagoger!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar