Summa sidvisningar

torsdag 11 juni 2015

Firar kärlek och sommarlov....

Hej på er. Det va ett tag sen. Jag har börjat jobba!!!!
Då blir det varken mycket dag eller kväll över åt nåt håll och då får just Bloggen prioriteras bort...oxå en del träning. Ägnat mig åt barn och man i stället. Låter som utmärkta prioriteringar även om jag tryckt in 2 pass denna vecka.....ett i slalombacken.

Just varit och tittat på niornas bal....okej, jag tycker det är vansinne. Att ha "bal" i nian även om det nu INTE ska kallas så....tycker mycket  väl dessa ungdomar kan vänta till studenten. Man kan gå klassvis och ha en fin middag....det räcker.
Men fina var dom.....
Missade dagens avslutning ...lite synd!

Vi firar också att vi har bröllopsdag denna 11 juni....minns dagen som igår. Dessa år har gått otroligt fort och jag är fortfarande lika glad över att han är min.:o)

På jobbet har vi fullt upp. Att föda barn på sommaren är"poppis".....det är ett drömjobb att få vara där.Kanske ännu mer detta året då jag kan se på saker med dom andra "ögonen"...sjuksköterskeögonen. Jag kan se ett samband....jag kan se nåt annat nu mer. Det var en otroligt häftig upptäckt.....
Så klart jag ska bli barnmorska!!!!! KANSKE ändrar mig men.....haha!

Det är väl lite så det ser ut just nu hos oss. Dom små lämnas av Johan på morgonen och jag har det lite skönt att bara ta hand om mig själv...ingen lämning!

I morgon är vi lediga....SÅ SKÖNT. Jobbar hela helgen och det sägs  bli fantastiskt fint väder. Passar mig utmärkt!!!!!

Nu ska jag ner och fira lite med min man!!!!
Vi har precis varit och ätit Thaimat....det firar vi alltid med :o))
Avslutningstårta så klart!!!

Älskade ungen och så bra kämpat!


SÅ FINA!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar