Summa sidvisningar

tisdag 2 juni 2015

Den är gjord....

Läkemedelstentan skrevs idag 8.15...BOOOM!
Hur det gick?
INGEN aning...inte en gissning...kunde gått precis hur som helst. men den var svår...man fick räkna "bakvägen". Kan missat på nån poäng när jag funderat lite...dock så har jag nog inte räknat fel..det är om jag TÄNKT fel. Räknade om den 4 gånger innan jag lämna in. Jag kan vara slarvig...hoppas inte det är det som gör att jag missa. Då får jag skriva igen i augusti!

Sen var det bara och åka hemåt...hann in och köpa en student present.

Nu sitter jag här och laddar om inför nästa tenta/tentor....en timmas vila och på´t igen!
Nu är det bara att gasa på.....sen blir det lite ledigt i 3 dagar innan jag börjar jobba på Förlossningen på Måndag morgon 7.00!!!!
Då hoppas vi på lite "födelesdagskalas"....dom brukar vara många så är års!!!!

Nu har luften gått ur mig lite och det enda jag kan tänka på förutom Ikterus och kaffe nu så är det SÖMN.....vill sova!!!! Gud så skönt...
I kväll blir det tidigare än tolv!
Lite träning ska jag trycka in!

Nu väntar jag på söta härliga ANNA....som ska plugga med mig en stund!!!!
Kaffe står redo!!!!

Sommartjejen har testat sommarklänningar....men mer passande med överdragsbyxor och mössa!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar